3 Directii si Strategii de Marketing Online pentru 2018

3 minute de citit

Trendurile de marketing online pentru 2018 se anunță a fi din cele mai diverse. Care sunt cele trei trei care vor avea un impact considerabil în strategiile de marketing in 2018?

1. Video

Dacă ar fi să mizăm pe un singur lucru în 2018 când vine vorba de marketing online, NU ar fi (încă) vorba de supra-automatizare sau inteligență artificială, ci conținut Video. Marii jucători din industria digitală, de la agenții de publicitate până la furnizori de servicii internet, au înțeles acest trend încă de acum 2-3 ani și au depus eforturi consistente pentru a fi pregătiți de revoluția video. Ca marketeri și antreprenori, e de datoria noastră să capitalizăm pe acest trend extraordinar din marketingul online.

Pro Tip: Folosiți transcrierea conținului video în același articol, pentru a crea conținut SEO. De asemenea, folosiți și subtitrare, în cazul în care persoanele care urmăresc conținul nu pot să activeze sonorul din diferite motive.

2. Remarketing

Google AdWords și Facebook Ads ne oferă posibilități multiple de a targeta cu reclame persoanele care ne-au vizitat site-ul. O strategie de remarketing făcută corespunzător ne poate ajuta să îmbunătățim conversia din părțile finale ale funnel-ului de vânzări online. Multe strategii de marketing se concentrează doar pe a aduce vizitatorii pe site și ignoră complet partea de remarketing, în care reclamele noastre “urmăresc” potențialii clienți pe diferite platforme.

Pro Tip: Folosiți-vă de remarketing pentru a trimite coduri de reducere persoanelor care au vizitat de mai multe ori un anumit produs de pe site. Vizitele multiple indică interesul ridicat al unui potențial cumpărător, iar o promoție trimisă la momentul potrivit poate crea o conversie instant.

3. Influenceri

Influencer marketing, un concept adoptat din țările străine, presupune folosirea audienței altor persoane pentru a promova un produs sau serviciu. Cu ajutorul infuencer-ului potrivit, mesajul nostru poate ajunge la un număr foarte mare de potențiali clienți, la un Cost Per Reach mai bun decât ne-ar oferi o campanie simplă pe Facebook sau Google AdWords. În plus, recomandările unui influencer poate avea impact mult mai mare asupra fanilor săi decât o reclamă simplă.

Pro Tip: Alegeți influenceri mari, cu audiențe formate organic. Cumpărarea fanilor (de multe ori conturi false) a devenit o afacere profitabilă pentru mulți influenceri.